7 Courses
Στο μάθημα θα αναφερθούν
- Εμπόδια που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία που επιδιώκουν να ασχοληθούν με τη φυσική αγωγή και τον αθλητισμό.
- Ζητήματα με την ένταξη των νέων με αναπηρία στην Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό.
- Προσαρμοσμένες σωματικές δραστηριότητες & Παραολυμπιακά αθλήματα.
- Αρχές & πρακτικές στην τροποποίηση πρακτικών αθλητικών δραστηριοτήτων.
Ο στόχος του μαθήματος είναι να
αναπτύξει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την κατανόηση που απαιτούνται για την
πραγματοποίηση και συγγραφή ενός ανεξάρτητου ερευνητικού έργου.
Περιλαμβάνει επίσης τις προ απαιτούμενες απαιτήσεις για την απόκτηση
δεοντολογίας και ηθικής στην έρευνα.
Στόχοι Της Ενότητας
Αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να σας επιτρέψει να εξερευνήσετε και να αποκτήσετε μια πληρέστερη κατανόηση τόσο των ομοιοτήτων όσο και των θεμελιωδών διαφορών ανάμεσα στη διδασκαλία και την προπόνηση σε σχέση με τα παιδιά και τους νέους. Θα ενθαρρυνθείτε να αναγνωρίσετε και να αναπτύξετε την κατανόησή σας για το τι συνιστά "καλή πρακτική" σε σχέση και με τα δύο επαγγέλματα, καθώς και να κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο αυτό μπορεί να επιτευχθεί και να αξιολογηθεί.
· Θεωρίες μάθησης
· Τα στάδια και οι διαδικασίες των πλαισίων που σχετίζονται με την ανάπτυξη του παιδιού (π.χ. πλάνο μακροχρόνιας αθλητικής ανάπτυξης - LTAD)
· Διδασκαλία και προπονητική - ομοιότητες και διαφορές στη φιλοσοφία/φύση της παράδοσης
· Στυλ διδασκαλίας/προπονητικής και αντιδράσεις των μαθητών
· Δεοντολογικά ζητήματα στη διδασκαλία και την προπονητική (π.χ. ασφάλεια, πρώιμη εξειδίκευση)
· Παράδοση ασφαλών, κατάλληλων και εποικοδομητικών προγραμμάτων (συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού, της οργάνωσης ομάδων, της διαχείρισης συμπεριφοράς)