8 Courses
"Business English Excellence: Enhance Your Corporate Communication and Skills for Professional Success"
Year 1
Το μάθημα απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές/τριες και έχει ως σκοπό να αναδείξει το ρόλο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) για την επιχείρηση εξετάζοντας τις βασικές αρχές (μοντέλα, θεωρίες, έννοιες και πλαίσια) αλλά και την πρακτική εφαρμογή τους μέσα από μελέτες περίπτωσης. Δίνεται έμφαση στην σύγχρονη πελατο-κεντρική προσέγγιση του ΜΚΤ, την εταιρική κοινωνική ευθύνη και τις ιδιαίτερες ευκαιρίες/προκλήσεις που παρουσιάζονται στο διεθνές και ψηφιακό περιβάλλον.
Η διδάσκουσα,
Δρ Μ. Κομνηνού