Καλώς ήρθατε στο Μάθημα Enhancing Customer Experience !!!
Ο στόχος του μαθήματος αυτού είναι να σας επιτρέψει να αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με τις θεωρίες και τις έννοιες της συμπεριφοράς των καταναλωτών και να κατανοήσετε την έννοια της εμπειρίας των πελατών και τον αντίκτυπό της στο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Απόκτηση
γνώσεων και δεξιοτήτων με τους διάφορους τρόπους παρουσίασης των εδεσμάτων
Απόκτηση
γνώσεων για την διαδικασία παραγωγής, τα χαρακτηριστικά και την τεχνική παρουσίασης
του κρασιού
Εξοικείωση
με τη χρήση των επίπλων, σκευών, συσκευών και μηχανημάτων του εστιατορίου
Απόκτηση
γνώσεων και δεξιοτήτων στις αρχές εξυπηρέτησης πελατών
Απόκτηση
γνώσεων στον σχεδιασμό και στην κοστολόγηση μενού
Κατανόηση
της σπουδαιότητας της συνεργασίας του εστιατορίου ως τμήματος προώθησης των
παρασκευασμάτων με τα λοιπά τμήματα ενός ξενοδοχείου και ειδικότερα με τα
τμήματα παραγωγής