Global searching is not enabled.
Skip to main content

5 Courses

Teacher: ROBERT PEFANIS

GLOBAL MARKETING (B2108_1)

Οι εταιρείες σήμερα έχουν επεκτείνει τις δραστηριότητές τους για να εξυπηρετούν τόσο τις εγχώριες όσο και τις παγκόσμιες αγορές. Προκειμένου να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά, οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν αρχές και πρακτικές του global marketing. Το μάθημα Global Marketing παρουσιάζει τη φύση, τις θεωρίες και τις έννοιες του διεθνούς μάρκετινγκ. Αναλύει τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση εισόδου στις παγκόσμιες αγορές. Επιπλέον, θα αναλυθούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του εξωτερικού περιβάλλοντος που πρέπει να εξετάσουν οι διεθνείς επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου του πολιτικού, οικονομικού, κοινωνικο-πολιτισμικού, τεχνολογικού και νομικού περιβάλλοντος. Θα διδαχθούν παγκόσμια συστήματα πληροφοριών και πρακτικές έρευνας μάρκετινγκ, και οι φοιτητές θα ενθαρρυνθούν να αξιολογήσουν και να επιλέξουν αγορές, εφαρμόζοντας τις κατάλληλες θεωρίες και θεωρητικά πλαίσια. Θα παρουσιαστούν τρόποι εισόδου σε μια αγορά, όπως εξαγωγικοί, ενδιάμεσοι και ιεραρχικοί. Επιπλέον, το μάθημα θα εξοικειώσει τους φοιτητές με την έννοια της τυποποίησης έναντι της προσαρμογής, ως στρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκ και θα τους προετοιμάσει για την προσαρμογή διαδικασιών όπως η τμηματοποίηση, η στόχευση και η τοποθέτηση σε παγκόσμιο επίπεδο. Τέλος, οι φοιτητές θα ενθαρρυνθούν να σχεδιάσουν ένα παγκόσμιο μείγμα μάρκετινγκ μέσω κατάλληλων αποφάσεων σχετικά με το προϊόν/επωνυμία, τιμολόγηση, επικοινωνία και διανομή. 

Όροι Χρήσης Moodle / LMS