Global searching is not enabled.
Skip to main content

13 Courses

Teacher: AGATHI BONI

DISABILITY, SPORT & PE (SE5015_1)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


Η ενότητα SE5015  αποτελεί μάθημα κορμού για τους φοιτητές του BSc Sports Coaching and Physical Education

Η διδασκαλία του μαθήματος περιλαμβάνει διάφορα στυλ όπως διάλεξη, σεμινάριο, εργαστηριακό πρακτικό μάθημα και ομαδική εργασία.  Όλοι οι φοιτητές αναμένεται να συμμετέχουν σε πρακτικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την ενότητα, καθώς αυτό θα ενισχύσει την κατανόηση του θέματος. Οι πρακτικές συνεδρίες έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν το θεωρητικό περιεχόμενο της διάλεξης.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ο κύριος σκοπός αυτής της ενότητας είναι να εμπλέξει το φοιτητή σε στρατηγικές ένταξης/ συμπερίληψης ατόμων με διαφορετικού τύπου αναπηρία στη φυσική αγωγή και τον αθλητισμό. Ως τμήμα της ενότητας αυτής, ο φοιτητής θα χρειαστεί να εμπλακεί  στο σχεδιασμό και παράδοση μίας συνεδρίας για παιδιά σχολικής ηλικίας με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Αναπηρίες. Κατά τη διάρκεια του πρακτικού, ο φοιτητής θα διερευνήσει και θα αναλύσει ευρύτερα τα ζητήματα και τις διαδικασίες που σχετίζονται με τον  αποτελεσματικό σχεδιασμό παροχών για άτομα με αναπηρία σε περιβάλλοντα αθλητισμού ή/και φυσικής αγωγής. Επιπλέον, θα αναλυθούν ευρύτερα κοινωνιολογικά ζητήματα που σχετίζονται με τα άτομα με αναπηρία και η σημαντική τους επίδραση  στην παροχή  της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού.


Teacher: LIDA PAPAKONSTANTINOU

PHYSIOLOGICAL AND NUTRITIONAL ASSESSMENT FOR SPORTS PERFORMANCE (SE5001_1)

Σε αυτό το μάθημα θα αναπτύξετε τις γνώσεις και τις πρακτικές σας δεξιότητες σχετικά με τα βασικά θέματα της φυσιολογίας της άσκησης και της αθλητικής διατροφής, βοηθώντας σας να κατανοήσετε πώς αυτά στηρίζουν τις φυσιολογικές αξιολογήσεις στο εργαστήριο.  Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας θα αναπτύξετε την ικανότητα να αξιολογείτε τα αποτελέσματα των φυσιολογικών και διατροφικών αξιολογήσεων. 

Year 2

PRINCIPLES & PRACTICE IN TEACHING AND COACHING (SE5006_1)

Αυτή η ενότητα στοχεύει στη διερεύνηση και την απόκτηση μιας εκτενούς κατανόησης τόσο των ομοιοτήτων όσο και των θεμελιωδών διαφορών μεταξύ διδασκαλίας και προπόνησης για παιδιά και για νέους. Αυτό θα περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη μιας ιδέας για το τι συνιστά καλή πρακτική σε σχέση και με τους δύο ρόλους και πώς αυτό επιτυγχάνεται και αξιολογείται. 


Στο τέλος αυτής της ενότητας, οι φοιτητές θα είναι σε θέση:  

Γνώση 

  1. Κατανόηση των βασικών αρχών των διαφορετικών θεωριών μάθησης 

 Δεξιότητες σκέψης 

  1. Ανάλυση βασικών σταδίων και χαρακτηριστικών στη διαδικασία της ανάπτυξης του παιδιού 

  1. Αξιολογήση ομοιότητων και τις διαφορών μεταξύ των διαδικασιών διδασκαλίας και καθοδήγησης 

 

Πρακτικές δεξιότητες  

4. Σχεδιάστε ένα κατάλληλο και αποτελεσματικό πρόγραμμα προπόνησης για μια ομάδα νέων 


Δεξιότητες για τη ζωή και την εργασία (γενικές δεξιότητες) 

5. Παρουσίαση πληροφοριών αποτελεσματικά και ξεκάθαρα σε γραπτή και προφορική μορφή 

6. Αποτελεσματική συνεργασία σε ομαδικό πλαίσιο 


Teacher: AGATHI BONI

INCLUSION IN YOUTH SPORT & PE (SE5007_1)

Η ενότητα βασίζεται σε θέματα και σε ορισμένες θεωρητικές προσεγγίσεις που σχετίζονται με την ένταξη και τον αποκλεισμό των νέων μέσω του αθλητισμού. Οι φοιτητές θα εμπλακούν σε μία κοινωνιολογική ανάλυση ζητημάτων που σχετίζονται με την ισότητα, τον κοινωνικό αποκλεισμό/ένταξη - π.χ. «φυλή», φύλο, εθνικότητα, αναπηρία, σωματοπαιδαγωγικές και σύγχρονες αθλητικές δραστηριότητες για νέα άτομα. Η ανάλυση της ευρύτερης και σύγχρονης βιβλιογραφίας θα χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη και την σε βάθος κατανόηση αυτών των θεμάτων και των επιπτώσεών τους για τους εκπαιδευτικούς και τους προπονητές. 

Όροι Χρήσης Moodle / LMS