Global searching is not enabled.
Skip to main content

7 Courses

Teacher: CHRISTINA ATHANASIA KARADIMITRIOU

DIGITAL MARKETING AND SOCIAL MEDIA (B2181_1)

To μάθημα με τίτλο «Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης» εξετάζει την επίδραση των ψηφιακών τεχνολογιών στις λειτουργίες και τις διαδικασίες του σύγχρονου μάρκετινγκ. Αρχικά, η ενότητα εξοικειώνει τους σπουδαστές με την φύση και την δομή του στρατηγικού ψηφιακού μάρκετινγκ, ενώ αναλύει το εξωτερικό και το εσωτερικό περιβάλλον, έτσι ώστε αυτό να συμπεριλάβει τους σύγχρονους παράγοντες της ψηφιακής εποχής. Δεύτερον, το μάθημα εξετάζει την συμπεριφορά των καταναλωτών και ιδιαίτερα τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον. Οι σπουδαστές ενθαρρύνονται να εντοπίσουν το αποτύπωμα του καταναλωτή χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που τους προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα.  Επίσης, στο μάθημα γίνεται παρουσίαση της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και οι σπουδαστές ενθαρρύνονται να ορίσουν στρατηγικούς στόχους βάσει της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι σπουδαστές καλούνται να εφαρμόσουν τις διαδικασίες στόχευσης επιλέγοντας και περιγράφοντας τις αγορές-στόχους βάσει δεδομένων που υποστηρίζονται από τα σχετικά ψηφιακά εργαλεία. Στη συνέχεια, θα συζητηθούν ζητήματα στρατηγικού σχεδιασμού, όπως η  διαδικτυακή παρουσία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ μέσω συσκευών κινητής τηλεφωνίας. Η έννοια των ψηφιακών επικοινωνιών μάρκετινγκ θα εξηγηθεί πλήρως και θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά των σχετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, θα τονιστεί η σημασία των ολοκληρωμένων ψηφιακών επικοινωνιών μάρκετινγκ. Τέλος, θα διδαχθεί η διαδικασία σχεδιασμού του media planning το ψηφιακό περιβάλλον  

Όροι Χρήσης Moodle / LMS