8 Courses
Ο κος Μπήλιος είναι στέλεχος με πολύχρονη εμπειρία στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Διοίκησης σε θέματα Στρατηγικής και Επικοινωνίας, Marketing και Εταιρικής Προβολής, σχεδιάζοντας και διαμορφώνοντας τη στρατηγική (planning) για καμπάνιες σε εταιρείες όπως η Saatchi & Saatchi (Λονδίνο), Τhe Newtons Laboratory (Eλλάδα). Eχει επίσης εργαστεί ως ειδικός σύμβουλος για την Ελληνική Κυβέρνηση (Υπουργό επικρατείας 2009-2013), Project Manager για την Ελληνικό Α.Ε. Τα τελευταία χρόνια (2015-2017) υπήρξε Ειδικός Σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα στον Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) με ρόλο τον σχεδιασμό, τη στρατηγική και τον συντονισμό των εκστρατειών προβολής και marketing της Ελλάδας στο εξωτερικό, σχεδιάζοντάς καμπάνιες με την Google, twitter, Yahoo & Facebook και επιπλέον συνεργαζόμενος με μεγάλα δίκτυα του εξωτερικού όπως τα BBC, New York Times & Al Jazeera.
Ο κος Μπήλιος είναι απόφοιτος Κοινωνικών και Πολιτικών επιστημών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (ΒSc Social Sciences, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες, Royal Holloway & Kings College), κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στα Οικονομικά και τα Νέα Μέσα (Global Media & Communications Media/ ΜSc New Media, MSc Political Sociology, MPhil Government) από το London School of Economics (LSE) και είναι Marshall Memorial Fellow του German Marshall Fund of the USA (www.gmfus.org ).
Διδάσκει ως Adjunct Professor σε Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του Εξωτερικού Digital Marketing & Business Strategy, New Media & Hospitality Marketing.
Year 3
Σκοπός του μαθήματος είναι να σας δώσει τη δυνατότητα να σχεδιάσετε αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακής διαφήμισης χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και να αξιοποιήσετε αναλυτικά στοιχεία και δεδομένα για να μετρήσετε τον βαθμό στον οποίο επιτυγχάνονται οι στόχοι των καμπανιών ψηφιακής διαφήμισης.
Καλ΄ώς ήρθατε στο Brand Management!
Διδάσκουσα: Αγάπη Μαναριώτη
email επικοινωνίας: amanarioti@mitropolitiko.edu.gr
Στόχος του μαθήματος: Να κατανοήσουμε την σημασία του branding και να αποκτήσουμε τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να γίνουμε επιτυχημένοι επαγγελματίες του κλάδου.