Global searching is not enabled.
Skip to main content

8 Courses

Year 2

CUSTOMER RELATIONSHIPS AND SERVICES MARKETING (B2102_1)

Στόχος του μαθήματος είναι να είστε σε θέση:

  • Να αξιολογήσετε κριτικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις εφαρμογές τους στην πρακτική του μάρκετινγκ.
  • Να εφαρμόσετε τρέχουσες θεωρίες και μοντέλα μάρκετινγκ σε μια ποικιλία εταιριών παροχής υπηρεσιών.
  • Να εντοπίσετε και να κατανοήσετε το θεωρητικό υπόβαθρο σχετικά με την ανάπτυξη και την διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες.

 

Καλή αρχή!

Ζωή Πατεργιαννάκη

zpatergiannaki@mitropolitiko.edu.gr


Teacher: GEORGIOS CHALKOS

DIGITAL MARKETING AND SOCIAL MEDIA (B2181_1)

Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στο να εισάγει τους σπουδαστές στα βασικά χαρακτηριστικά των πλατφόρμων ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στο να ενθαρρύνει τους σπουδαστές στο να αποκτήσουν οικειότητα και να αναπτύξουν στρατηγικές που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ και τέλος να κατανοήσουν την συμπεριφορά του καταναλωτή στο ψηφιακό περιβάλλον.

Year 2

GLOBAL MARKETING (B2108_1)

Οι εταιρείες σήμερα έχουν επεκτείνει τις δραστηριότητές τους για να εξυπηρετούν τόσο τις εγχώριες όσο και τις παγκόσμιες αγορές. Προκειμένου να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά, οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν αρχές και πρακτικές του global marketing. Το μάθημα Global Marketing παρουσιάζει τη φύση, τις θεωρίες και τις έννοιες του διεθνούς μάρκετινγκ. 


Teacher: GEORGIOS CHALKOS

OPERATIONS MANAGEMENT (B2105_1)

Περιγραφή μαθήματος:

Σκοπός του μαθήματος είναι να παρέχει στους φοιτητές κατανόηση των εννοιών, συστημάτων και στρατηγικών που σχετίζονται με την διαχείριση λειτουργιών και την ικανότητα να αναλύουν και να επιλύουν προβλήματα που σχετίζονται με τον σχεδιασμό, προγραμματισμό και έλεγχο της παραγωγής προϊόντων και υπηρεσιών μέσω της εφαρμογής βασικών επιχειρησιακών εννοιών και θεωριών.

Όροι Χρήσης Moodle / LMS