8 Courses
Year 1
Το μάθημα "Principles of Marketing" είναι ένα μάθημα εισαγωγικό στις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ. Χωρίς πελάτες, μια επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει. Κατά συνέπεια, το μάρκετινγκ είναι μια πολύ σημαντική δραστηριότητα στην επιχείρηση. Ως εκ τούτου, το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως στόχο να εισαγάγει τη φιλοσοφία ότι ο μόνος τρόπος για επιτύχει βιώσιμη επιτυχία μια επιχείρηση είναι να κατανοήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών της.
Year 1
Το μάθημα συζητά τα βασικά οικονομικά προβλήματα όσο και τον τρόπο λειτουργίας των αγορών για τον προσδιορισμό των σημείων ισορροπίας τους. Επίσης, εξετάζεται ο νόμος της ζήτησης και της προσφοράς καθώς και η ελαστικότητα της προσφοράς και ζήτησης ως προς την τιμή. Έμφαση δίνεται στα κόστη και τα έσοδα (σε βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βάση). Επιπλέον, διδάσκονται οι διάφορες δομές αγορών καθώς και η επίδρασή τους σε επιχειρήσεις και καταναλωτές. Περαιτέρω, πραγματεύονται η ζήτηση και η προσφορά εργασίας καθώς και η κατανομή εισοδήματος. Γίνεται ανάλυση δυσλειτουργιών των αγορών και εξετάζονται παρεμβάσεις για την εύρυθμη λειτουργία τους. Τέλος, παρουσιάζονται και επεξηγούνται βασικές έννοιες όπως το εθνικό εισόδημα, η ανεργία και ο πληθωρισμός με έμφαση στην παγκόσμια οικονομία.
Year 1
Στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στις ακαδημαϊκές πρακτικές συγγραφής εργασιών, προφορικών παρουσιάσεων, διαχείρισης χρόνου, συνεργασίας στα πλαίσια ομάδων και κανονισμών που διέπουν τη φοίτησή τους στο Πανεπιστήμιο.