7 Courses
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022 (ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ, 3ο ΕΤΟΣ, Business)
Οι στόχοι του μαθήματος είναι:
Να βοηθήσει τους φοιτητές στην κατανόηση των κύριων εννοιών και προσεγγίσεων πάνω σε βασικές ερευνητικές μεθόδους και σε διαφορετικές μεθοδολογίες
Να καταστήσει τους φοιτητές ικανούς να αναπτύξουν βασικές κατανοήσεις πάνω σε θέματα που αφορούν τη δομημένη ερεύνα πάνω στο επιχειρηματικό περιβάλλον και σε θέματα διοίκησης
Να προετοιμάσει τους φοιτητές για θέματα εφαρμοσμένης έρευνας στον επαγγελματικό χώρο
Να προετοιμάσει τους φοιτητές για την έρευνα που θα διεξάγουν στα πλαίσια της πτυχιακής τους
Ακαδημαϊκό έτος 2021-22
Τμήμα Business
Το μάθημα εξερευνά τη σύγχρονη σκέψη και βιβλιογραφία του πεδίου του στρατηγικού μάνατζμεντ ενώ παράλληλα θα εξεταστούν παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης από ένα εύρος πεδίων οργανωτικού και πολιτισμικού περιεχομένου συμπεριλαμβανομένων της ανάλυσης PESTEL, της αξιολόγησης κινδύνων και ευκαιριών, του στρατηγικού σχεδιασμού, των πέντε δυνάμεων του Porter, της εταιρικής κουλτούρας, των στόχων και των αξιών, των πηγών του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, Μ&Α, ΙJV, της εισόδου και της διείσδυσης στην αγορά. Το μάθημα στοχεύει στο να κατανοήσουν οι φοιτητές τον κεντρικό ρόλο του στρατηγικού σχεδιασμού και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων ως βάσεων δημιουργικής προστιθέμενης αξίας τόσο για τους οργανισμούς όσο και για τους πελάτες. Το μάθημα θα εστιάσει στη στρατηγική (και στη στρατηγική σκέψη) όπως αυτή εφαρμόζεται στη στόχευση, την κατεύθυνση, το περιβάλλον , τις επιλογές, την καινοτομία, τη μάθηση και την αλλαγή. Στόχος του μαθήματος είναι να μπορέσουν οι φοιτητές να αναπτύξουν κριτική αντίληψη για τη στρατηγική και να εφαρμόσουν κατάλληλες προσεγγίσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα (πχ δημόσιο και ιδιωτικό τομέα).