8 Courses
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022 (ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ, 3ο ΕΤΟΣ)
Το μάθημα αυτό στοχεύει στην προετοιμασία των φοιτητών για την διπλωματική τους εργασία και να τους παρέχει την κατανόηση και την εμπειρία της θεωρίας και της πρακτικής της έρευνας μάρκετινγκ και πως η έρευνα μάρκετινγκ χρησιμοποιείται για την υποστήριξη αποφάσεων μάρκετινγκ. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι φοιτητές θα προσδιορίσουν ένα ερευνητικό πρόβλημα μαρκετινγκ, θα σχεδιάσουν και θα υλοποιήσουν ένα σχέδιο έρευνας μάρκετινγκ, θα εξετάσουν μια ευρεία ποικιλία μεθόδων συλλογής, ανάλυσης και χρήσης δεδομένων καθώς και θα συγγράψουν μια ερευνητική πρόταση μαρκετινγκ.
Ακαδημαϊκό έτος 2021-22
Τμήμα Marketing
Το μάθημα εξερευνά τη σύγχρονη σκέψη και βιβλιογραφία του πεδίου του στρατηγικού μάνατζμεντ ενώ παράλληλα θα εξεταστούν παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης από ένα εύρος πεδίων οργανωτικού και πολιτισμικού περιεχομένου συμπεριλαμβανομένων της ανάλυσης PESTEL, της αξιολόγησης κινδύνων και ευκαιριών, του στρατηγικού σχεδιασμού, των πέντε δυνάμεων του Porter, της εταιρικής κουλτούρας, των στόχων και των αξιών, των πηγών του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, Μ&Α, ΙJV, της εισόδου και της διείσδυσης στην αγορά. Το μάθημα στοχεύει στο να κατανοήσουν οι φοιτητές τον κεντρικό ρόλο του στρατηγικού σχεδιασμού και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων ως βάσεων δημιουργικής προστιθέμενης αξίας τόσο για τους οργανισμούς όσο και για τους πελάτες. Το μάθημα θα εστιάσει στη στρατηγική (και στη στρατηγική σκέψη) όπως αυτή εφαρμόζεται στη στόχευση, την κατεύθυνση, το περιβάλλον , τις επιλογές, την καινοτομία, τη μάθηση και την αλλαγή. Στόχος του μαθήματος είναι να μπορέσουν οι φοιτητές να αναπτύξουν κριτική αντίληψη για τη στρατηγική και να εφαρμόσουν κατάλληλες προσεγγίσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα (πχ δημόσιο και ιδιωτικό τομέα).