Κατά κύριο λόγο, η γραφή μιας ακαδημαϊκής εργασίας στο
πλαίσιο των σπουδών σας, ο τρόπος δηλαδή σύνταξής της, είναι «ένας τρόπος
επιβεβαίωσης τόσο για τον εαυτό σας, όσο και τους άλλους ότι έχετε κατανοήσει
πράγματα» (Kirton
& McMillan, 2007). Η ακαδημαϊκή γραφή είναι μια επίσημη γραφή. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα
γραπτά σας θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ως άλλα ακαδημαϊκά εγχειρίδια ή ότι
τα κείμενά σας θα πρέπει να έχουν συνταχθεί με μακροσκελή και περίπλοκα λόγια.
Αντίθετα θα πρέπει να χαρακτηρίζονται ως προς τη γλώσσα και το ύφος από λιτότητα,
ακρίβεια και σαφήνεια. Σκοπός αυτού του μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικότερων παραμέτρων
της Ακαδημαϊκής Γραφής που θα σας συνοδεύουν σε όλα τα έτη σπουδών σας.
Αυτό το μάθημα είναι ένα σημαντικό θεμέλιο γνώσης και δεξιοτήτων, οι οποίες
θα υποστηρίξουν τους φοιτητές στη δια βίου μάθηση στο δρόμο της πρώιμης παιδικής ηλικίας. Το ED4085 προσφέρει τη δυνατότητα στους/τις
φοιτητές/ριες:
Να
αναπτύξουν διαφορετικούς τρόπους να ερευνούν, να ερμηνεύουν και να κατανοούν
την πρώιμη παιδική ηλικία.
Να
εμβαθύνουν στους καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν την πρώιμη παιδική
ηλικία.
Να
επιδεικνύουν γνώση για τα σημεία-κλειδιά στην ανάπτυξη των παιδιών
(συναισθηματική, γνωστική και κοινωνική).
Να αναστοχαστούν και να αξιολογούν την παρατήρηση των παιδιών συσχετίζοντας τις κατάλληλες θεωρίες για την ερμηνεία
της ανάπτυξης των παιδιών.
Να περιγράφουν ολοκληρωμένα την ανάπτυξη των παιδιών, μέσω της παρατήρησης, αναδεικνύοντας την
κατανόηση της ηθικής πρακτικής.